یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

همراه اول به ازای هرسهم، 500 تومان سود تقسیم کرد

همراه اول

سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰:۰۰


همراه اول روز گذشته با حضور تعداد 5/91 درصد از سهامداران این شرکت مجمع عادی سالیانه خود را برگزار و به ازای هر سهم 500 تومان سود تقسیم کرد و مقرر شد این سود طی سه روز بین سهامداران حقیقی و تا 15 روز برای سهامداران حقوقی توزیع شود.

شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه در خاورمیانه در حالی شانزدهمین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد که موفق به جذب و ارایه سرویس به بیش از 43 میلیون مشترک دایمی و اعتباری در سرتاسر ایران شده است.

خدمات ارتباطات سیار در سال 1373 با واگذاری 9 هزار شماره تلفن همراه دایمی (در شهر تهران) و به عنوان واحدی در زیرمجموعه معاونت پژوهش و تولید شرکت مخابرات ایران آغاز به کار کرد و در سال 1376 با توسعه شبکه سیار به 63 شهر، این مجموعه به امور ارتباطات سیار تغییر نام داد.
با استقبال گسترده مردم کشور از این نوع خدمات ارتباطی و جذب بیش از 5 میلیون مشترک و ضرورت ایجاد یک سازمان و تشکیلات مستقل به منظور ارایه سرویس و خدمات ارتباطی سیار در کل کشور، در سال 1383 شرکت ارتباطات سیار ایران شکل گرفت و به‌رغم فعالیت سایر اپراتور‌های تلفن همراه در ایران، روند جذب مشترک در سال‌های بعد به دلیل مزیت‌های نسبی در خدمات ارایه شده توسط شرکت ارتباطات سیار ایران نظیر گستردگی پوشش جغرافیایی شبکه، امکان رومینگ بین‌الملل، پوشش وسیع دفاتر خدمات امور مشترکان و ارایه خدمات غیر حضوری به مشتریان و غیره با سرعت چشمگیری ادامه یافت.
در 19 تیر‌ماه 1386 شرکت ارتباطات سیار ایران برند و شعار «همراه اول، هیچ‌کس تنها نیست...» را به بازار معرفی کرد.
اما تحول مهم و اساسی وقتی شکل گرفت که در تاریخ 19/ 5/87 با تغییر وضعیت شرکت مخابرات ایران به سهامی عام و عرضه سهام در بازار سرمایه کشور، شرکت ارتباطات سیار ایران به همراه 30 شرکت مخابراتی استانی وارد مرحله جدیدی از حیات خود شد. در ادامه و در تاریخ 28 آذر‌ماه 1389 و با قیمتی حدود 35 برابر ارزش اسمی، این شرکت به‌تنهایی وارد بازار فرابورس ایران شد.
تغییر وضعیت به سهامی عام بی شک سرآغاز یک تحول نوین در عملکرد شرکت ارتباطات سیارایران است؛ موقعیتی که میتواند با تبدیل ظرفیت‌های موجود به فعالیت‌های روبهرشد، ضمن ایجاد بستر مناسب برای ارتقا در ارایه سرویس‌های باکیفیت، مطلوب و متنوع مخابراتی و ارتباطی به مشترکان، زمینه یک سرمایهگذاری سودآور و مطمئن را برای سهامداران به ارمغان آورد.
حالا این شرکت سودده اولین مجمع عمومی عادی پس از ورود به فرابورس را در پیش رو دارد. از همین رو نگاهی به برنامه‌ها، چشم‌اندازها و موقعیت‌ ارتباطات سیار ایران می‌تواند مفید باشد.

چشم‌انداز و برنامه‌ها
همراه اول چشم‌انداز خود را «پیشتازی در عرصه ارایه خدمات ارتباطات همراه در منطقه خاورمیانه» اعلام کرده است.
این چشم‌انداز با توجه به وضعیت بازار ارتباطات همراه بیشتر قابل درک است.
امارها نشان می‌دهد که در پنج سال گذشته، بازار ارتباطات همراه در جهان به میزان2/3 میلیارد مشترک توسعه داشته و اکنون با برخورداری از 4/5 میلیارد مشترک در 224 کشور دنیا، سالانه نرخ رشد 146 درصد را تجربه کرده است. در این میان، بیشتر رشد بازار ارتباطات همراه در بازار کشور‌های در حال توسعه نظیر ایران بوده است.
از سوی دیگر روند رشد توسعه صنعت ارتباطات همراه در عرصه ملی نیز مستثنا از روند بین‌المللی نیست. کشور در پنج سال گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده و تعداد مشترکان از 15 میلیون در پایان سال 1384 به 73 میلیون در پایان سال 1389 رسیده است. از این رو، تعداد مشترکان تلفن همراه چه در عرصه جهانی و چه در عرصه ملی، بر تعداد مشترکان تلفن ثابت پیشی گرفته است. همچنین در کشور ایران طی پنج سال گذشته بازار تلفن همراه 387 درصد رشد داشته و در نتیجه تعداد کاربران تلفن همراه به 73 میلیون مشترک رسیده است، شرکت همراه اول نیز با برخورداری 65 درصد سهم بازار ایران، نقش «رهبری بازار» را دارد.
براساس این داده‌ها و اطلاعات شرکت ارتباطات سیار ایران برنامه‌ها و وضعیت شرکت برای سال مالی آتی را به این شرح اعلام کرده است.
1- استفاده بهینه از منابع مالی موجود: با عنایت به جریان بسیار مناسب نقدینگی همراه اول و در اختیار داشتن منابع مالی کافی و نیز برای بهینه کردن استفاده از منابع مذکور و مدیریت صحیح آن، هیات مدیره شرکت در سال 1389 تصمیم به خرید شرکت سرمایه‌گذاری توسعه نور دنا کرد. این شرکت در بهمن‌ماه سال مذکور با استفاده از کارشناسان مجرب و باسابقه، ضمن مطالعات لازم در جهت سرمایه‌گذاری در سهام و اوراق مشارکت به نسبتی که بازدهی مناسب با دیدگاه بلندمدت برای شرکت حاصل شود، اقدام به حضور در بازار سرمایه ایران و بالاخص بورس و اوراق بهادار تهران کرد. به این منظور، در سال 1389 مبلغی به عنوان علی‌الحساب در اختیار آن شرکت قرار گرفت که میزان آن برای سال‌های 1390 تا 1392 بر اساس گزارش‌های توجیهی اقتصادی شرکت مذکور قابل افزایش است و انتظار می‌رود با توجه به روند رو به رشد بازار، بازده مناسب به دست آید.
2- افزایش سودآوری با استفاده از بستر‌های فنی شبکه در زمینه چرخه پولی: در راستای ارایه خدمات نوین به مشترکان و لزوم شناسایی فرصت‌های جدید کسب درآمد در یک بازار رقابتی، عرضه خدمات ارزش افزوده در برنامه‌های شرکت قرار دارد. ارایه سرویس‌های ارزش افزوده در کنار سایر سرویس‌های پایه مبتنی بر صوت و داده می‌توانند به عنوان عوامل کلیدی موفقیت، بذای کسب مزیت رقابتی پایدار در شرایط کسبوکار بازار تقاضای خدمات ارتباطی تلقی شود.
این نوع سرویسها می‌توانند در مشارکت با سایر شرکت‌های تامینکننده محتوا (Content Provider) که قادرند از بستر شبکه به منظور ارایه خدمات ارتباطی، اطلاعرسانی و غیره استفاده کنند ارایه شوند. در همین چارچوب شرکت پرداخت همراه (جیرینگ) به منظور ایجاد سیستم پرداخت الکترونیکی سیار (Mobile Banking) که امکان تبادل مالی با استفاده از گوشی تلفن همراه و در بستر شبکه ارتباطی همراه اول را فراهم می‌کند پیاده‌سازی شد.
خدماتی که در قالب «جیرینگ» ارایه خواهد شد عبارتند از:
* خرید کالا و پرداخت هزینه به صورت بلادرنگ
* پرداخت قبوض
* دریافت موجودی از حساب بانکی خود و انتقال وجه بین دو حساب بانکی
* شارژ موبایل اعتباری خود (Top-up own)‌ و اعتباری دیگران
* انتقال شارژ موبایل پیش‌پرداخته
* کیف پول الکترونیکی (E-Wallet)
* قابلیت تعریف انواع سرویس‌های ارزش‌افزوده در قالب عملیات بانکی (Mobile Banking)
طبق برنامه تجاری، ثبت 9 میلیون و 656 هزار کاربر فعال و 933/481/037/2 تراکنش هدف پنج ساله این شرکت است.
3- توسعه محصول از طریق سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خدمات ارتباطی: با توجه به ظرفیت‌های موجود شبکه همراه اول از یک‌سو و رهیافت شرکت در توسعه بازار و محصول از سوی دیگر، شرکت اقدام به خرید 40 درصد از سهام شرکت ارتباطات مبین‌نت کرد که در زمینه ارایه سرویس‌های اینترنت بی‌سیم مبتنی بر تکنولوژی وایمکس فعالیت میکند. مزیت این شرکت، برخورداری از مجوز بهره‌برداری در سراسر کشور است که این امر در کنار گستردگی پوشش جغرافیایی شبکه همراه اول میتواند باعث رشد فروش و افزایش سهم بازار در این حوزه شود.
4- توسعه سازمانی و سرمایه انسانی: خانواده همراه اول 926 نفر نیروی انسانی دارد و بر این باور است که کارکنان، رکن اصلی ایجاد و حفظ موفقیت‌های شرکت و عرضه خدمات متعالی به مشتریان به شمار می‌روند. برای همین هدف شرکت جذب، توسعه و حفظ بهترین افراد و توسعه توانمندیهای آنان است. رهیافت همراه اول حفظ مشارکت فعال کارکنان، سرمایه‌گذاری در توسعه و ارایه مدل‌های جبران خدمت مبتنی بر عملکرد و پیشرفت در مسیر شغلی است.
در سال 1389، برنامه تحول نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفت. این برنامه تحول با رویکرد ایجاد توانمندیهای مدیریت در سطوح میانی و عملیاتی و نیز نگاهداشت سرمایه انسانی در بستر ارزش‌های همراه اول آغاز شده است.
بر همین مبنا، آییننامه اخلاق و رفتار حرفهای تدوین و به تصویب هیات مدیره شرکت رسید و در ساختار شرکت، معاونت جدیدی به نام معاونت توسعه سازمانی و سرمایه انسانی تشکیل شد.
5- مدرنیزاسیون و توسعه شبکه در کل کشور با هدف کاهش هزینه‌ها از طریق کاهش لینک‌های ارتباطی، برق و فضای مصرفی، افزایش کیفیت سرویس دهی، توسعه شبکه و ایجاد ظرفیت‌های لازم برای افزایش واگذاری و ارتقای قابلیت‌ها و امکانات شبکه در ارایه سرویس‌های جدید.
از سوی دیگر نوسازی و ارتقای سطح فناوری و قابلیت‌های شبکه به نسل‌های بالاتر به منظور فراهم‌سازی تولید و عرضه سرویسهای جدید، راهبرد همراه اول در به کارگیری تکنولوژی ارتباطی است
این برنامه در سه بخش اصلی شبکه شامل CORE،ACCESS و TRANSMISSION اجرا می‌شود. ارتقای بخش سوییچینگ به فناوری سوییچینگ نرم‌افزاری و نیز استقرار بستر زیرساخت یکپارچه IP/MPLS (با ادغام تمامی بسترهای IP موجود) هم‌اکنون در حال پیاده‌سازی است.
مدرن‌سازی شبکه دسترسی رادیویی برای ایجاد قابلیت تبادل داده مطابق با آخرین استاندارد‌های بین‌المللی و فراهم‌سازی تجربه کاربری با کیفیت عالی در ارایه سرویس‌های موبایل باند پهن انجام می‌گیرد.
شبکه انتقال نیز باید قابلیت تبادل ترافیک و تقاضای پهنای باند بالا از جانب کاربر و شبکه دسترسی رادیویی به شبکه Core را داشته باشد. از این رو، همراه اول با چشم‌انداز آماده‌سازی شبکه برای ارایه سرویس باند پهن، در پی مدرن‌سازی شبکه انتقال به فناوری مایکروویو مبتنی بر IP و استفاده از فناوری‌های نوین و برخوردار از توجیه اقتصادی همانند فناوری وایمکس شرکت ارتباطات مبین نت و فناوری Fiber-to-the-Site شرکت‌های مخابرات استانی است تا ظرفیت مناسب را در شبکه انتقال نیز ایجاد کند.
هم‌اکنون اپراتورها در سایر کشورها به خصوص بازارهای توسعه یافته، نسبت به عرضه سرویس باند پهن روی نسل سوم شبکه ارتباطات همراه اقدام می کنند. این نسل از شبکه امکان دسترسی پرسرعت از طریق تلفن همراه، مکالمه تصویری و تلویزیون روی تلفن همراه را میسر می‌کند. همراه اول با نگاه دقیق به آینده و رصد روند تغییرات در حوزه فناوری، به پشتوانه دانش فنی و ارتباط پیوسته با مجامع جهانی در زمینه ارتباطات همراه، در حال طرح‌ریزی سناریوهای گذار به شبکه Mobile Broad Band است. این نسل از فناوری امکان دریافت داده‌ها با سرعت‌های بسیار بالا را روی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های قابل حمل، برای کاربران میسر می‌کند.
6- مدیریت زنجیره تامین: خرید تجهیزات شبکه، سیستم‌های اطلاعاتی، خدمات بازاریابی و تبلیغات و غیره از جمله اقلام عمده خرید شرکت به شمار می‌رود. کمیته مدیریت زنجیره تامین شرکت متولی مدیریت روابط با شرکتهای تامینکننده و انجام تحلیل‌های فایده به هزینه است.
همچنین همراه اول در نظر دارد تا با اجرای سیستم ارزیابی عملکرد شرکتهای تامینکننده، نسبت به تقویت روابط تجاری بلندمدت با شرکتهای پیشرو و کارآمد در حوزه تامین‌کنندگان اقدام کند.
ایجاد سازوکار مدیریت زنجیره تامین به همراه اول کمک کرده است تا با الگوگیری از سایر اپراتورهای همکار، هزینه‌های خرید و تامین را کاهش دهد.
 

 

گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی به مجمع

شرکت ارتباطات سیار ایران (سهامی عام)

گزارش نسبت به صورت‌های مالی
1- ترازنامه شرکت ارتباطات سیار ایران (سهامی عام) در تاریخ 29 اسفندماه 1389 و صورت‌های سود و زیان و جریان وجوه نقد آن برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور، همراه با یادداشت‌های توضیحی یک تا 34 پیوست، مورد حسابرسی این سازمان قرار گرفته است. مسوولیت صورت‌های مالی با هیات‌مدیره شرکت و مسوولیت این سازمان، اظهارنظر نسبت به صورت‌های مالی مزبور، براساس حسابرسی انجام شده و نیز گزارش موارد عدم رعایت الزامات قانونی مقرر در اصلاحیه قانون تجارت و مفاد اساسنامه شرکت است.

دامنه رسیدگی‌ها
2- به استثنای محدودیت مندرج در بند 4 زیر، حسابرسی این سازمان براساس استانداردهای حسابرسی انجام شده است. استانداردهای مزبور ایجاب می‌کند که این سازمان، حسابرسی را چنان برنامه‌ریزی و اجرا کند که از نبود تحریفی با اهمیت در صورت‌های مالی، اطمینانی معقول به دست آید. حسابرسی از جمله شامل رسیدگی نمونه‌ای به شواهد پشتوانه مبالغ و اطلاعات مندرج در صورت‌های مالی است. حسابرسی همچنین شامل ارزیابی اصول و رویه‌های حسابداری استفاده شده و برآوردهای عمده به عمل آمده توسط هیات‌مدیره و ارزیابی کلیت ارایه صورت‌های مالی است. این سازمان اعتقاد دارد که حسابرسی انجام شده مبنایی معقول برای اظهارنظر فراهم می‌کند.

مبانی اظهارنظر مشروط
3- علیرغم استقرار سیستم اطلاعات حسابداری و روش‌های کنترل‌های داخلی در شرکت، هماهنگی‌های لازم بین دوایر مختلف (از جمله: مالی و فنی) و شرکت‌های همگروه‌ و نیز شرکت اصلی، برقرار نشده است. در نتیجه، استانداردهای حسابداری حاکم بر گزارشگری مالی، به طور کامل درخصوص شناسایی به موقع و صحیح رویدادها (خصوصا رویدادهای مالی مرتبط با شناسایی درآمدها و هزینه‌ها) رعایت نگردیده و یا سطح اطمینان و اتکاپذیری اطلاعات مالی گزارش شده را کاهش داده است. موارد عمده در این خصوص، به طور خلاصه به شرح ذیل می‌باشد:
1-3- اقلام مقایسه‌ای گزارش شده در صورت‌های مالی، همواره مورد تجدید ارایه واقع شده‌اند.
2-3- حداقل معادل مبلغ 260 میلیارد ریال دارایی‌های ثابت مشهود، مورد بهره‌برداری قرار گرفته که تعدیلات لازم در این ارتباط، در صورت‌های مالی اعمال نگردیده است.
3-3- بخشی از کارت شارژهای فروخته شده و شارژ همراه سیم‌کارت‌های اعتباری (پیش دریافتی) تا تاریخ ترازنامه، توسط مشترکین ذی‌ربط مورد استفاده واقع نگردیده و در این خصوص خدماتی توسط شرکت (مانده بستانکاری مشترکین)، ارایه نشده است. طبق استانداردهای حسابداری، این بخش از درآمدها، درآمد تحقق نیافته می‌باشد ولی تمامی آن در صورت‌های مالی، درآمد تلقی و گزارش شده است. همچنین هزینه مستقیم مربوط به این بخش (عمدتا هزینه سهم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) هزینه سال 1389، شناسایی و گزارش گردیده است.
4-3- حدود مبلغ 600 میلیارد ریال (مازاد ذخایر سنوات قبل و درآمد ناشی از جرایم پیمانکاران طرف قرارداد با شرکت) که طبق استانداردهای حسابداری، ماهیت تغییر در برآورد دارد و می‌باید در صورت سود و زیان سال مالی مورد گزارش انعکاس یابد، اصلاح اشتباه تلقی و در تعدیلات سنواتی (یادداشت توضیحی 28 صورت‌های مالی) گزارش شده است.
4- نتایج نهایی پیگیری‌های انجام شده در ارتباط با قطعیت حساب‌های فی‌مابین با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت زیرساخت، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و وزارت امور اقتصادی و دارایی (طلب از دولت)، تا تاریخ این گزارش، در اختیار این سازمان قرار داده نشده است. با توجه به مراتب بالا، تعیین آثار تعدیلات احتمالی از این بابت بر صورت‌های مالی، موکول به در اختیار داشتن اطلاعات مذکور می‌باشد.

اظهارنظر مشروط
5- به نظر این سازمان، به استثنای آثار موارد مندرج در بند 3 و همچنین به استثنای آثار تعدیلات احتمالی که در صورت نبود محدودیت مندرج در بند 4 ضرورت می‌یافت، صورت‌های مالی یاد شده در بالا، وضعیت مالی شرکت ارتباطات سیار ایران (سهامی عام) در تاریخ 29 اسفندماه 1389 و نتایج عملیات و جریان وجوه نقد آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور، از تمام جنبه‌های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری، به نحو مطلوب نشان می‌دهد.

تاکید بر مطالب خاص
6- همان‌گونه که در یادداشت توضیحی 1-10 صورت‌های مالی منعکس گردیده است، شرکت همانند شرکت‌های گروه مخابرات، از ابتدای سال 1388 عمرمفید اقتصادی تجهیزات انتقال را تغییر داده است. عمرمفید برآوردی توسط شرکت براساس ارزیابی کارشناسان مستقل، تجدیدنظر گردیده و صورت‌های مالی، براساس عمرمفید برآوردی جدید، تهیه شده است.
7- شرکت طی سال مالی مورد گزارش، مبلغ 550/4 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت پردیس سبز برای مدت یک سال که توسط بانک انصار سود آن با نرخ‌های 26 درصد و 30 سالانه تعیین شده، پرداخت نموده است. همچنین مبالغ 632 میلیارد ریال و 100 میلیارد ریال به عنوان سرمایه در گردش و سایر موارد به ترتیب به شرکت‌های نور دنا (شرکت فرعی) و ارتباطات مبین‌نت (شرکت وابسته) پرداخت نموده است. مضافا شرکت در سال مالی مورد گزارش، مبلغ 340 میلیارد ریال (شامل مبلغ 200 میلیارد ریال تامین شده از محل ذخیره مخارج تکلیفی پرداخت نشده تحت سرفصل وجوه اداره شده فاوا در سنوات 1387 و 1388) با نرخ سود تعیین شده 4 درصد (2 درصد متعلق به بانک ملت به عنوان عامل) در اختیار شرکت‌های بهین ارتباط و پارس ایراتل قرار داده است (یادداشت‌های توضیحی 2-5، 2-2-7، 3-13 و 4-13 صورت‌های مالی).
8- براساس جزء الف بند 2-11 موافقت‌نامه پروانه بهره‌برداری فعالیت (صادره توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) حق‌السهم سازمان مذکور از خدمات تلفن همراه 1/28 درصد تعیین گردیده است، لیکن شرکت درآمد حاصل از مبادله پیامک مشترکین شرکت را، ارتباطات داده‌ها تلقی و مشابه سایر خدمات ارتباطات داده‌ها، با نرخ 5 درصد محاسبه و گزارش نموده است (یادداشت توضیحی 1-1-24 صورت‌های مالی).

گزارش در مورد سایر الزامات قانونی و مقرراتی
9- مفاد مواد 107، 114 و 115 اصلاحیه قانون تجارت، درخصوص انتخاب اعضای هیات‌مدیره از بین صاحبان سهام و تودیع سهام وثیقه مدیران نزد صندوق شرکت، رعایت نگردیده است.
10- با توجه به مفاد ماده 240 اصلاحیه قانون تجارت، در اتخاذ تصمیم سود، توجه مجمع عمومی صاحبان سهام را به آثار موارد مندرج در بندهای توضیحی این گزارش، جلب می‌نماید.
11- در رعایت مفاد ماده 142 اصلاحیه قانون، پیگیری‌های انجام شده درخصوص تکالیف مقرر در مجامع عمومی صاحبان سهام مورخ 4/2/1389 و قبل از آن، توسط هیات‌مدیره شرکت در ارتباط با انتقال مالکیت قانونی بخشی از دارایی‌های ثابت مشهود و انشعابات برق سایت‌های BTS به نام شرکت، تسویه و استرداد مبالغ 5/43 میلیارد ریال و 5/172 میلیارد ریال مطالبات از شرکت پست‌بانک و وزارت امور اقتصادی و دارایی، تا تاریخ این گزارش منجر به نتیجه قطعی نگردیده است.
12- معاملات مندرج در یادداشت توضیحی 32 صورت‌های مالی (معاملات دارای عضو مشترک هیات‌مدیره) به عنوان کلیه معاملات مشمول ماده 129 اصلاحیه قانون تجارت که طی سال مورد گزارش انجام شده و توسط هیات‌مدیره شرکت به اطلاع این سازمان رسیده، مورد بررسی قرار گرفته است. در مورد معاملات مذکور، مفاد ماده فوق مبنی بر کسب مجوز از هیات‌مدیره و عدم شرکت مدیر ذی‌نفع در رای‌گیری، رعایت نشده است. به نظر این سازمان، معاملات انجام شده مذکور و سایر معاملات انجام شده با اشخاص وابسته به شرح یادداشت توضیحی مذکور، عمدتا در روال عملیات خاص فی‌مابین با اشخاص وابسته صورت گرفته و لزوما تابع ارزش‌های جاری و متعارف نبوده است.
13- گزارش هیات‌مدیره درباره فعالیت و وضع عمومی شرکت که به منظور تقدیم به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام تنظیم گردیده، مورد بررسی این سازمان، قرار گرفته است. با توجه به رسیدگی‌های انجام شده و با در نظر گرفتن موارد مطروحه در این گزارش، نظر این سازمان، به موارد بااهمیتی که حاکی از مغایرت اطلاعات مالی مندرج در گزارش مزبور با اسناد و مدارک ارایه شده از جانب هیات‌مدیره باشد، جلب نشده است.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو